Oops

Sorry, sorry, sorry!
Dålig uppdatering beror på viktigare saker än datorn.

Igår firade jag Valborg med superfina vänner! Det skålades med smultronvin och vi hade jättetrevligt. Innan så grillade vi hemma hos Alexandra och det serverades kött, potatisgratäng, beasås, sallad och vitlöksbröd. Mums. Tackar alla för en supertrevlig kväll <3

Imorgon är det skola igen, men det är klart att vi klarar av denna vecka med! Tror och vet att det är många fler än jag som är så sjukligt trött på skolan nu, men det är faktiskt snart sommarlov! Vilket man ofta glömmer när man är mitt uppe i allting.. Nya tag imorgon med, och denna gång ska det hålla!

Nu kör jag ett avsnitt av OC innan jag börjar räkna får, haha!
Dobranoc :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0