Förvånad och asglad!

Av en slump gick jag in här och kikade lite, sen kom jag in på översikten av er läsare och blev väldigt förvånad! Att så många fortfarande kollar min blogg varje dag gjorde mig jätteglad. Så nu känner jag att jag kanske borde börja blogga lite smått igen!

Nu är det så att det finns lite taggar på vägen, som vanligt! Min datasladd har nämligen "exploderat" när det var åska, (tacka gud för att det var den och inte datorn som pajjade!!) så det är det första problemet att komma över - ha en fungerande dator!

Sen är det det här med tid! Men jag tror att detta kan hjälpa mig att hitta tillbaka lite till mig själv efter alla tråkigheter. Den största anledningen till att jag slutade blogga! Men den storyn får vänta tills imorgon, då jag blottar mitt liv - kampen mot mig själv!




Peace&love
/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0