HV1FR

Godmorgon!
Nu är jag utvilad och redo inför första skoldagen, som jag längtar! Är sjukt nervös, men det hör ju till? :) 
 
Gårdagen var riktigt lyckad, förutom feberfrossan som kom inne på skopunkten, usch! Men efter två panodil zap så va det bra igen. Vi åkte vidare till min skola (Anders Ljungstedts gymnasium i Linköping) där det var öppet hur för eleverna vilket var väldigt lyckat. Mycket information och en inblick i hur man kommer jobba och hur skolan är, riktigt nyttigt! Lärarna var även jättetrevliga och välkomnade oss elever på ett bra sätt. :) Min mentor för det här året(?) är Bisse, ser fram emot de här åren!
Idag blir det samling i matsalen vid halv tolv för upprop, sen ska vi på rundvandring på skolan. Vi slutar ca halv tre och då får vi se hur det blir, tror jag åker hem då :)

Är så nervös så jag får inte ut något bra att skriva, känns som allting bara blir en stor röra!
Ha det jättebra idag iallafall.

schema

Det här är då mitt schema för våren.

Kommentarer
Postat av: Eva Ramstedt

Lycka till!

2009-08-18 @ 09:12:25
Postat av: Cornelia - svar:

Tack Eva! :)

2009-08-18 @ 09:54:07
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; jag har redan valt ut finalisterna, men du få testa igen nästa vecka :D

2009-08-18 @ 11:56:20
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anna Andersson

Schema för våren? Vad har du för schema i höst då?

2009-08-20 @ 10:48:36
Postat av: bella

fin blogg corre :D <3

2009-08-22 @ 23:25:54
URL: http://isaabellamaria.blogg.se/
Postat av: Cornelia - svar:

Tack Bella! <3

2009-08-23 @ 12:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0