Sjukstuga

Igår mådde jag fruktansvärt dåligt men idag är det så himla mycket bättre vilket är skönt :)
Imorse gick jag upp och tänkte gå till skolan, men kroppen sa verkligen ifrån. Så jag gick och la mig igen, dock tog det ett bra tag innan jag kunde somna. Pappa kom in och väckte mig vid halv elvatiden och då kände jag huvudvärken så han va riktigt gullig och hämtade panodil och vatten :)

Nu mår jag som jag brukar, alltså ganska bra :)
Tänkte ta tag i resten av mitt rum eftersom det inte blev något igår. Ser redan bättre ut och då har jag bara vikt lite kläder.

Har även fått kunder tills på tisdag redan och jag är hur glad som helst! Äntligen kommer det kännas som på riktigt och jag kommer utvecklas och mina fel kommer påpekas och då är det bara göra om och göra rätt.

Har inte tagit några som helst bilder på sista tiden så det blir lite fattigt på det :/ kommer nog ta ett par när jag åker iväg nu i helgen! :)

C iiao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0