Full dag

Å hej och hå vad jag älskar att ha tid över till mina vänner!

Idag slutade vi kvart i tolv, riktigt skönt. Efter vi ätit färgade jag alex hår, jag la i en Milkshakefärg som tar bort det gula i håret, och det gjorde det. Dock blev det lite blågrönt eftersom färgen innehåller blått - men det försvinner ju om ett tag :) Jag är kanonnöjd och tycker det blev skitsnyggt! Kan kolla om jag får ta bild på det imorgon så ni får se :)

Efter det väntade jag och Madde på hennes pojkvän Mattias och hans kompis, vi satt i solen på resecentrum och hade det allmänt skönt, jäklar vad det har stekt idag, det gillar vi! :) Vid kvart i fyra gick bussen hem och jag har umgåts med dom fram tills nu. Riktigt riktigt trevligt och skönt att tänka på annat :) Klippte även Madde lite, eller klippte och klippte, jag fixade till hennes lugg och tunnade ur håret men voila, en helt ny frisyr uppstod. Jag älskar nöjda och glada människor!:)

Nu ska jag krypa ner i sängen och prata i telefon, älskar mysiga kvällssamtal <3

Hoppas er dag har varit lika bra som min, jag lovar att när sommarlovet sätter igång blir det mer uppdateringar, bilder och kanske skönhetstips?

Sov underbart, ciiao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0