Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya!

Hej å hå!

Skitdålig uppdatering jag vet! Vet inte hur jag ska göra för att känna att jag hinner med bloggen! Förstår inte, för när jag väl skriver så skriver jag av mig och direkt från hjärtat om hur jag känner om saker och ting, som en dagbok. Något tips?:D

Min vecka har börjat superbra!:)
Igår på förmiddagen gjorde vi skyltfönster av mjölkkartonger, inredde med tapet, varor osv. Jag valde att göra ett frisörskyltfönster och resultatet blev ganska bra. Efter lunch kom Johanna och Carro som skulle vara modeller till mig så eftermiddagen gick åt till att klippa, riktigt roligt :) När jag kom hem färgade jag mamma och diskuterade frisyrer, sånt gillas!:) 

Idag har allt flytit på tycker jag, dock har vi världens tråkigaste svenskalektioner för tillfället. Läser upp en pjäs ur en bok, och ingen verkar det minsta motiverad.
 Vi hade ingen data idag så vi slutade två timmar tidigare, riktigt gött! :D Då gick vi ner till salongen och jag och hanna tog hål i öronen, så nu sitter en till i vänsterörat:) Jag och Alex tog bussen hem och jag läste ut en bok som jag inte kunde sluta läsa, haha usch! Störde ihjäl mig på hur hon skrev men ändå kunde jag inte sluta läsa, så typiskt mig. Väl i stan handlade jag en ny piercing till tragusen och bytte, och nu har jag städat mitt rum :)

dsl                F
(Den svarta lilla pricken)               (Bytt från den stora blomman till en liten kula)
 
Nu återstår bara duschen och matlagning och sen ska jag kolla på ett avsnitt av andra avenyn innan jag somnar! :D

Imorgon ska jag göra nagelförlängning igen! :D

Nu ska jag tvinga pappa att vi ska laga mat tillsammans,

Love, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0