Trött!

Idag är jag riktigt sliten måste jag säga.. Igår blev det ganska sent, lilleKim stannade kvar till typ halv ett och jag som hade tänkt att gå upp klockan nio, det blev bullshit! Ställde klockan på nio och tio men jag lyckades stänga av det, lyckat! (Y)

På planeringen idag står det PLUGGA!! och klippa Sara :)
Har prov imorgon på hela färgkursen, sen har vi prov på uppsättning och jag måste göra näst intill färdigt mitt Michael Jackson arbete.


Här får ni en inblick i min kalender,  Har strukit över lite saker som är privata. Klicka på bilden för att se i större format!:)
Såg nu att min födelsedag är så fullspäckad så jag har fått skriva på tisdagens kolumn :(
rsdgxfc oöklds
Denna vecka                Nästa vecka
Det är så mycket att tänka på nu och mycket som ska bli färdigt att jag faktiskt mitt i allt GLÖMMER bort att jag fyller år imorgon!!! Hur är inte det? Man brukar ju alltid komma ihåg sin födelsedag. När jag va liten kunde jag knappt somna på kvällen och så vaknade jag jättetidigt nästa dag. Sen låg jag i sängen och låtsassov tills mamma, pappa och Denice kom in och sjöng för mig, haha! Nu verkar det vara helt tvärtom.

Nu ska jag sätta fart, har iaf 2-3 dataskrivna sidor med storlek tolv kvar, tummen ner.

Ciiiao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0