Buhu

Livet känns lite piss off nu, men jag överlever!
Men att vissa människor inte kan acceptera att man mår dåligt får mig att börja fundera lite. Alla mår väl dåligt ibland?  Aja, jag är stark och ska snart bli bra igen! :)

idag då? Jo, har mått konstigt hela dagen. Huvudvärk osv, dock har det nog sina anledningar. Och utegympa i svinkallt väder? Som tur är hade jag långbyxor med stackars tjejer i min klass som hade shorts! Uhf.

Kollar på biggest looser Sverige nu, och jag beundrar verkligen alla som deltar.
Så starka människor, speciellt han som vägde 206.6 kilo på invägningen.
Kan dom kan jag, zumba börjar redan imorgon efter praktiken!

Bilder tagna från google





C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0