Just the way you are

Halv fyra i natt va familjen Hellqvist ute och hade snökrig med mylning, brottning och snökastning med varandra! :D Resulterade i kyla och rinnande kallt vatten men det var roligt så länge det vara.

Idag blev det middag hos farmor som avslutning på vikttäclingen vi haft i släkten i ett år. Mamma vann med hela 11% och 9 kilo ner, grattis <3 Jag har nu gått ner tolv kilo och kom på en värdig andraplats! :)
Idag är "vilodag" från allting och lite godis - men imorgon är det dans igen, saknar det faktiskt..

Och imorgon blir det även övernattning hos Idagumman i Linköping! Och plugg. För på måndag börjar det igen, som jag säger "back to the fucking reality again" . Jag mår bara dåligt när jag är i skolan, inte alls bra? Men ska ändå bli skönt att få ordning på rutinerna lite! :)


Kommentarer
Postat av: dannie nordh

bra jobbat tjejen.... kör vidare med din mat o din dans, de e bara du som vinner på de o man mår såååå mycket bättre. ja har tappat 36 kg nu o har 16-20 kvar, sen får ja se om ja e nöjd lr inte haha... men släpp inte detta nu för du e svinduktig... kram Dannie!!

2011-01-09 @ 03:24:35
Postat av: malin

usch vad jag känner igen mig. mår också bara dåligt när jag är i skolan :/

2011-01-09 @ 15:20:35
URL: http://malinjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0