BURRBURR

Tror jag har feber!
Som vanligt vågar jag inte ta tempen. Varför? tänker säkert ni nu.
När jag känner mig lite febrig men ändå känner att jag inte behöver ligga ner hela tiden vågar jag inte ta tempen. Tar jag tempen och ser att jag har mer feber än vad jag tror så börjar jag omedvetet att må sämre. Haha, det är ju tur att man känner sig själv! :)

Därför laddar jag bara upp lite bilder från skolan idag och sen lägger jag mig och läser tills jag somnar :)







Jag bjuder lite på mig själv!
Ovanför ser ni bilder på en helt vanlig torsdag i mitt liv(nästan i alla fall) med mina bästa tjejor. Utan er skulle jag aldrig klara av att gå upp ur sängen och pallra mig till skolan. Ni är bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0