Frågan är inte vad jag gör, frågan är vad du ska göra åt det.

Frågan är vad jag ska skriva idag, när ingenting egentligen är bättre.
Skolan fick ta ett steg tillbaka idag, denna huvud- och magvärk tar död på mig!
Hade nog aldrig klarat av att stå och rulla permanent hela dagen -.-

Fixade iordning hyllan med hårprodukterna på igår, det är väldigt roligt att hitta saker man glömt bort! Så nu får hårpoduktoholliken vänta lite och använda det som finns! :)

Jag ska bli bättre på hårbiten nu, får jättemånga frågor som jag lika gärna kan publicera i bloggen så alla kan ta del av det :)


Kommentarer
Postat av: Casandra

Hejhej. Du är en utav vinnarna i min senaste tävling =) Grattis! Skicka iväg ett mail till mig med dina personuppgifter så får du produkten hemskickad. Kram (Min mail är [email protected])

2011-03-16 @ 22:20:06
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0