You are my sweetest

Vad fint det är med dop!
Mitt under dopet satt jag och tänkte mig in i min farbrors sits, att han nyligen fått sitt första barnbarn och att hon nu döptes. Jag kom på mig själv med att ha tårar i ögonen, jag är så känslig. Haha!

När jag kom hem så rensade jag mer, och jäklar vad grejer jag har kastat.
Jag är inne i någon rensningsperiod nu, satte även in alla mina betyg i en pärm och gjorde iordning lite.
Nu kom jag precis in från en skön promenad, liiite kallt dock men attans vad härligt det är att gå! Ska försöka gå in mina skor nu också, så jag inte får skavsår varje gång jag är ute och går.. 

Hade tänkt att köra ett zumba pass, men jag hänger med faster till stallet och göra hästarna fina istället, lovely!
Hoppas min handled håller bara, hihi.




Så fort tiden går, känns som igår Azora va ett litet föl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0