Oh, I swear to you

Hur gick alla planer idag för Cornelia?

- Af, check

- städa,  njjjaaaa. Har plockat iordning.

- Handla, check

Sen kom något mycket trevligt upp på tapeten, hehe passande ord. På onsdag kommer de äntligen och tapetserar om vårt sovrum :) som jag har längtat! Denna gång hoppas jag det blir bra gjort.. Det kommer även en mattläggare. De ska även lacka om ett par luckor och vi ska få vit färg och måla om garderoben. Det kommer kännas som en helt ny lägenhet sen, helt kanonbra känsla!

Så av den anledningen kunde det inte bli helstädning eftersom allt nu står i vardagsrummet.

Martin ligger och sover inför ett arbetspass och jag ska snart fortsätta laga en av hans favoriträtter, ibland kan även jag :)


Min lilla bebis som pytteliten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0