Bra start!

Jag väger mig nog egentligen alldeles för ofta, men det bidrar bara till att jag blir mer peppad att fortsätta och inte falla för alla sötsaker!

Nu har jag 200 gram kvar tills jag är nere på min första målvikt! Det känns helt fantastiskt. Jag är så glad att mitt sett funkar för mig, för att ha regler och så vidare bidrar bara till att jag bryter dom, tyvärr. Annars hade nog det varit det ultimata :)

Ikväll ska Martin iväg på julfest och jag ser redan fram emot min wook, deeet är bra mat! Gott och inte alls så onyttigt :)

Inatt har det snöat även här, fick en härlig julkänsla när jag kollade ut. Hoppas det kommer i alla fall lite till tills imorgon, då det redan är första advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0