Dag 8!

Morgonen började helt underbart - morgonpromenad med buskorven och vägning. Jag är mäkta imponerad och hur glad som helst! På 8 dagar visar vågen -3,4. Nu är det bara 2,5 kilo kvar tills mitt första delmål och belöning. Jag har klutat ut att min belöning blir att få lägga en beställning - på vad är än så länge hemligt :)

Idag ska jag ta tag i allt här hemma, har tvättstuga vid 14 o innan dess ska jag diska och städa iordning tänkte jag.

Jag har också ett samtal att ringa, som kan leda till jobb!!!! Håller ni tummarna?

Jag bifogar en rolig bild som min syster skickade till mig igår, tänk o stöta på denna i affären? Haha


Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket rolig bild!
Sorry att jag inte har hört av mig idag men vill inte störa nu utan skickar iväg ett sms i morgon :)
Lycka till nu i morgon
Peppkram!:)

2012-09-11 @ 22:32:45
URL: http://minakilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0