Fy sjutton!!

Suget efter massor med mat, godis, chips - ja i princip allt, tränger sig på. Inte bara lite grann heller, ne vi öser på med allt vi har, haha!

Jag sitter och kollar på kristallengalan på kanal 5. Precis så delade Malou von Sivers och Jan Guillou ut ett pris till vinnaren av underhållningsprogrammet som fick flest röster. DÄR chockades jag, tappade nästan både hakan och ögonen. Vad har dem med sig? En hund! En liten chiuaua. Hur fan tänker dessa människor?

Ursäkta ordspråket nu, men såhär förbannad har jag inte varit på länge!! Stackars liten satt i famnen och skakade, och det förstår jag. Tänk allt detta ljus och ljudet ska vi inte tala om. När dom sedan brassar på med en rocklåt i slutet också. Djurplågeri.. Skulle jag kunnat hade jag hoppat in och hämtat hunden!

Tar några minuter på crosstrainern och avreagerar mig!

Slänger med en bild på vårt vardagsrumfönster, mest även för att poängtera hur hösten smyger sig på.. Blåst och rusk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0