En varm känsla genom hela kroppen.

Det är saker som dessa som får mig att fortsätta kämpa. Som ger mig energi,
Det värmer så otroligt mycket, och jag kan inte säga mer än tack. Jag är helt tom på ord,
det är saker som dom här man kommer ihåg livet ut.
Tack Johanna! <3


Johanna


Har precis kollat upp schema för första året på Ljunkan och klasskamrater.  Bild på schemat kommer imorgon :)
Imorgon är det en fullproppad dag, först få Bowen terapi ( för er som inte vet är det klassat som en slags massage men istället för attgnugga och knåda gör man olika grepp som hjälper saker och ting till dess normala fas, bort från smärta så att säga. ) efter blir det direkt in till Linköping för att pappa ska på arbetsintervju, då får jag och mamma gå på stan sålänge, sen drar vi vidare till öppet hus på skolan :) I'm looking forward! Kul men jobbigt. Nu slår snart ögonen knut, så det är väl dags att sova. Sov gott och dröm sött.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0