GOD JUL!

Idag är det julafton och jag och syster har gått klappjakt! :*
Vid två ska vi till farmor och fira med släkten och sen åker vi hem och öppnar alla paket och bara myser, we like it! förlåt för dålig uppdatering men jag har ingenting att skriva om nu och tiden finns knappt, kan berätta att jag färgat håret rött för er som inte vet - dock ser det brunt ut med rött i men skulle vara tvärtom, miss i protokollet. Vi hade även sammarbete med stylisterna innan jul och jag permanentade ögonfransarna.


Här bjuder jag på en bild!
" rött " hår och permanentade ögonfransar ser ni iaf på bilden! :)

rött




Jag avslutar inlägget med en bild på vår tomte för i år! :)
sdaca



Ha en underbar jul och ät mycket mat och godis och mys med familj och vänner!

corneliablomma

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul gumman:)

2009-12-25 @ 14:32:44
URL: http://sunnymorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0