Snart jullov!

Åh så jag längtar!
Snön är här och jag hoppas den är här för att stanna den här gången :) Iallafall över jul och nyår.
Nyår blir kanske att firas nere i Helsingborg, vet inte vad jag ska tycka riktigt. Får ju va med syster och peppar men hur kul är det när mamma och pappa också är med? haha.

Idag i skolan hade vi sammarbete med stylisterna och jag har permanentat ögonfransana och färgat, riktigt fint blev det. Tack Jessica och Jessica :) Vi slutade vid tre - två och en halv timme tidigare, ingen va lyckligare än frisörerna just då kan jag nog säga! :)
Imorgon blir det film på både svenskan och engelskan och sen en timmes matte och sen är tisdagen slut, I like it now a days!

Och idolfinalen slutade ju inte mer än bra, " I am flying my heart is taking over... higher higher, higher" En så grymt bra röst som förtrollar hela ansiktet till ett leende och huden till knottrig. SÅ rätt vinnare! :)

Blir ingen bild idag, tyvärr.
Försöker lägga ut nånting till varje inlägg. Vet själv hur tråkigt det är ibland att sitta och kolla i en blogg med bara massa text, big nono för det! :)


corneliablomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0