Tro inte att du är bättre än mig, för jag är inte bättre än dig.

Tjoho!:)

Jag mår fortfarande inte bra, vad är det för fel?
Magkatarr på köpet också, jättekul..


Idag har jag gjort avfärgning i skolan för att kunna bli rödhårig, och det blev bra! :)
Inte skrikrött utan mer brunrött, känns jättebra!

Varken mamma eller jag mår bra så vi va lata och köpte en kyckling en baguette och östenssons vitlökssås och delade på till kvällsmat, mumsigt! Nu är vi slappa och sitter och tittar på Linas kvällsbok i våra morgonrockar och väntar på att Idol ska börja.

Det är ju final! :D
Jag och mamma har hållt på Erik sen första början, och såklart håller vi fortafrande på honom! Så ikväll åker telefonen fram minst en gång, man kan ju inte bli annat än glad när Erik pratar i andra änden av luren och tackar så fint:)
" Hej, det är Erik här. Det värmer att du lägger din röst på mig, så nu ska jag ge allt för att ge dig min!"

På torsdag kommer Mattias till mig igen, det kommer bli underbart.

Jag ska nog sova en stund nu innan idol så jag orkar hålla mig vaken! :)
Ha det toppen och njut av kvällen,


corneliablomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0