Äntligen helg!

Hej :)

Inte så bra uppdatering som i början men nu kommer det ett inlägg. Har haft fullt upp med att ta mig igenom dagarna, men nu hoppas jag på en rolig helg så jag klarar nästa vecka också! :)

Idag hade vi bara teori i skolan - dock var det ganska intressant. Vi hade även prov vilket inte gick alls bra, usch!
Efter vi slutat tvättade Bella mitt hår, vilket va välbehövligt! För det är verkligen inte kul att inte ha en normal dusch hemma. Vi renoverar badrummet just nu - så vi har en hemmaanordnad dusch i tvättstugan bestående av en planka, lite ståltråd, rockring och två draperi, jippi så kul det är att duscha där! :D Tar varje chans jag får att duscha hos någon annan!

Jag ska gå och lägga mig, klockan tio en fredag?
Aja, min kropp måste vila nu!
Imorgon blir det att vara barnvakt från elva till sex på söndagkväll, vi får se hur det går! ;D

Pussss, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0