Dålig uppdatering!

Hejsan hoppsan!

Nu har det varit dålig uppdatering igen - men jag har haft fullt upp i helgen!
Jag gick till Jacky vid elva på lördagsmorgonen och tog över Milan från Niclas - sen dess har det varit full rulle!
Jag och Jennifer har haft en väldigt trevlig lördagskväll,
Idag städade jag Jackys lägenhet så gott jag kunde och gjorde så det såg någorlunda bra ut, sen tog jag med mig mig Milan till farfar där vi skulle fira fars dag, dock drog jag mig tidgare för jag inte orkade lyssna mer på en het argumentation.

Nu ser jag på ensam mamma söker och hoppas baby kan prata i telefon ikväll, bara 19 dagar kvar!!!!!!!!

Sov gott, :)'

Love, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0