God morgon!

Hej :)
Igår skrev jag ett jättebra inlägg och blev jättenöjd - sen går det inte publicera inlägget? Då blir man lite småirriterad. Sen kom jag inte ens in på bloggen under hela kvällen, då blev jag ännu mer irriterad.

Nu sitter jag i skolan, har en halvtimme kvar tills jag börjar min lektion som pågår till halv sex ikväll, känns väl sådär men vad gör man?

Till schampo - det är inte bara att ta vilket shampo som helst som vissa tror, iallafall inte för att håret ska må bra.
För att håret ska må bra - använd schampo man kan köpa hos en frisör.
Dom flesta shampon man köper i affären innehåller till största delen vatten och i längden blir det ett väldigt dyrt vatten. Vissa schampon lägger sig som en gummihinna över hårstrået vilket är skadligt för hårstrået måste kunna "andas".


Svarta listan:
Fructis
VO5
Head and shoulders 
Sen kommer jag inte ihåg fler.

Ha en sak i huvudet - alla schampon som det görs reklam för är skadliga för håret.  

Love, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0