Lördag förmiddag!

Hej hopp :)

Nu ligger jag i Jackys säng med Jacky och Milan, så mysigt vi har det :)
Milan har varit jättegullig och snäll - och det humöret gillar vi som bäst.

Kom och tänka på att jag borde åka och hälsa på faster snart, va ett bra tag sen nu.

En liten snabb uppdatering på veckan:
Måndag blir det spruta vid tio, sen frisörlektion till halv sex.
På tisdag och onsdag är det studiedag, hoppas inte jag åker på någon sjukgrej av sprutan!
Torsdag har jag inget planerat, ska nog plugga lite och ta det lugnt :)
På fredag ska jag se idol, kanske tillsammans med någon fin vän.
På lördag till söndag kommer baby, åh vad jag längtar
!

Nu ska jag återgå till myset med dom bästa, :)

Ha det så jättebra så kommer det kanske en uppdatering senare.

Love, C

Kommentarer
Postat av: jacky milano

i love you baby <3

2009-11-22 @ 14:08:56
URL: http://jackyjacky.blogg.se/
Postat av: Cornelia svarar:

Love you to <3

2009-11-25 @ 14:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0