MVG!

Heeej :)

Igår var det full rulle hela dagen, först stog jag och repeterade ökande längder på Maggan (mitt fina dockhuvud) och hon blev jättenöjd! Efter Maggans klippning gick jag och mötte Malin som skulle vara levande modell för momentet, vi började kolla igenom och schamponera och sen började klippningen. Det kändes jättebra! När min lärare kom och kollade sa hon plus på plus på plus (Alla plus är Mvg, för ett minus sänks betyget ett snäpp.) Och när sista sidan på huvudet var kollat hade jag alla plus, såååå härligt!
   Nu är det bara kämpa kämpa kämpa!!

Jag kommer inom kort tid behöva en graderingsmodell, letade på google nu efter en bra bild, men jag hittar ingen.. Det är en inklippt nacke iallafall, hör gärna av er om ni känner er manade att testa något nytt!:D

Som sagt - hade klipprov igår + ett teoriprov och ett prov jag missade i fredags när jag va sjuk. Imorgon har vi matteprov och på torsdag med och på fredag har vi prov inom frisör igen +++++++++++ tre inlämningsuppgifter och en engelskabok på 200 sidor, välkommen till gymnasiet! Usch vilken vecka det här är.  No lifer numb. 1 - yes I'm here!  :/

Nu måste jag plugga matte, sov gott sötnosar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0