Såhär framåt sängdags!

Dagen har varit rätt värd iallafall och jag har kommit fram till att jag inte vill ha hund! :D
Dock har vi världens bästa hund här nu - hundvakt! Så himla lugn, gör inte ett väsen av sig och kelar hela tiden, kryper upp i knät och ska kramas, åh - dom stunderna är underbara!

Jag gick iväg till Jacky och så kom Jessica, dom gick och handlade lite och sen blev det prat! :) Jacky kom hem med det där nya omtalande schampo tresemmé och det va extrapris på östenssons, två 900 ml's flaskor (schampo + balsam) för 90 kronor! Ordinarie 90 kr per flaska, kap säger jag bara! Så på vägen hem tog jag en sväng förbi Östen och införskaffade mig det, ska prova't imorgon :)

svg<s
Såhär ser flaskorna ut, jag köpte för färgat hår.
Färgschampo ska användas före schampon för torrt och slitet hår för er som har färgade hår! :)

Nu är det sovdags, hoppas dagarna rullar på fort som tusan fram tills min baby kommer hit <3

Sleep tight, C



Kommentarer
Postat av: ida johansson u know :D

är hårgrejjerna bra? dom ser ju bra ut men undra om det är värt att köpa? :P

2009-11-09 @ 17:51:59
URL: http://johannssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0