Sjukdom, tristess och trötthet.

Hej alla glada, sjuka, trötta, friska läsare!

Nu har jag återigen lyckats bli sjuk!
Jag kände redan igår morse att jag käknde mig dålig men gick ändå till skolan, efter första lektionen sa min kropp ifrån och jag gick hem. Kände mig vääldigt nertryckt av en lärare på skolan och kände mig för stunden helt värdelös! Jag kom hem och tog tempen och det visade att jag hade feber - kroppen värkte och näsan rann. Så igår blev det endast vila vila vila! Tror det är vad min kropp behöver nu, mycket vila och stillsam tillvaro. Idag mår jag lite bättre skulle dock behöva lite massage på ryggen, har sovit sjukt konstigt inatt.

Jag skulle egentligen åkt till Malin och myst framför idol ikväll, så typiskt att bli sjuk då.. Men det blir mys hemma med mamma och pappa framför idol istället! :) Bara sex idoler kvar nu och ikväll är det väl topplista tema om jag inte fattat fel plus en duett? :) Jag tror det kommer bli en så jäkla bra kväll!! Dueterna har dom verkligen fått ihop så dom passar med varandra - det kommer nog bli en toppenkväll! :)

idol



Nu ska jag försöka scrapa lite framför tv:n! :)

Hare nice så får vi se hur det går med uppdateringarna, haha!

Love, C





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0