Skolan

Hej :)
Idag känner jag mig riktigt sjuk, känslan av att vara nära på att svimma för att benen dviker och man är ur är verkligen inte roligt. Jag drog mig hemåt efter min redovisning - vilket var anledningen till att jag gick till skolan. Dock var det sista dagen men vafasen, gör ju inget alls med närvaro även om man inte är på topp :)

Ikväll blir det att sova tiiiidigt, så jag är utvilad, ska försöka gå till skolan imorgon men säger kroppen ifgrån sk ajag för en gångs skull lyssna på den!

Tänkte bara skriva hur läget va, hoppas iallafall ni mår bra och är krya! :)

Juste, ska förmodligen ta svininfluensasprutan imorgon istället för att vänta tills vi ska ta den i skolan. Är livrädd för den här bomben som ska slå ner med svininfluensan nu så jag vågar inte vänta, haha!

Love, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0