Söndagar är alltid tråkiga.

 

Jag har gått och blivit tokförälskad i den här låten. Den är ju sååå bra!

Min söndag har varit både bra och dålig.
Vaknade och hade så ont i huvudet och ville mer än allt stanna kvar i sängen. Men mina föräldra drog upp mig och vi skulle till någon pappa kände - jättekul kände jag! Vi åkte dit och yää så roligt det va. Det ända som hände va att mina hälar började värka och jag gäspade hela tiden, haha! Efter åkte vi iallafall ut till "lilla tornby" och köpte något till badrummet på cheapy vi tog även en sväng in på ÖB och köpte tuggummi! ( Big love<3 )

Igår fyllde vår lilla Anastazija 16 år och det blev fest!
Till en början va det riktigt mysigt och kul, det spårade dock ur (som det brukar göra) och saker togs sönder. Jag Malin, Jennifer och Knarik gick bara en stund efter att det började saboteras och ringde efter skjuts hem! Vilken kväll säger jag bara - den slutade i tårar för många.

Nu ska jag lägga mig och läsa på till klipprovet imorgon! :)

Sleep tight gullisar!

Pussss, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0