sprutdags

Godmorgon på er :)

Nu har jag ont i magen och det pirrar i kroppen, jag är nervös inför sprutan.
Vad jag har hört blir det värre om man spänner sig så jag får försöka slappna av..

Min hals värker som skit och det känns som jag inte kan andas. Har redan tagit två muccoangin för att lindra smärtan lite, dosck hjälper det inte alls mycket. Hoppas bara det är vanligt halsont och ingen halsfluss eller körtelfeber - det går nämligen på skolan nu.

Och idag är en dag jag har haft tid och ork att sminka mig, känns underbart! :)
Kört på osminkat ett bra tag nu, lite mascara ibland annars ingenting. Visst är det skönt, men man känner sig fräshare med smink :)

Nu ska jag fixa håret och sen gå till bussen i vår sköna Afrikavärme.


Morgonbild gillar vi starkt, haha!
afs

Love, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0