Vad bjuder lördagen på?

Godmorgon! :)

Att ha ätit, duschat och vaknat till innan tio en lördag och vara utvilad känns riktigt skönt!
Idag mår jag mycket bättre, tröttheten sitter kvar men allt annat har släppt lite granna:)
Mamma och jag ska åka ner till stan och kolla på jacka idag, funderar på beige, svart eller röd, får se vad jag hittar för kul :) Sen ska jag nog till Malin en liten stund, chilla och prata ur oss lite, det kan verkligen behövas ibland + att det är final i körslaget ikväll! OCH om Stefan vinner över Ola tänker jag aldrig mer kolla på lörslaget. Ni som kollar på körslaget vet att Olas kör är en kör med endast killar/män vilket ger en rysningar i hela kroppen. Den kören har fått mig till tårar flera gånger och jag kan inte sluta lyssna på dom, så oerhört bra!

Här är det bästa framträndandet av kören - enligt mig.
Sit back and enjoy:)



Igår åkte Eddie ut från Idol - bra tycker jag!
Han är duktig, men dom andra är snäppet bättre än honom ändå.. Nästa gång tycker jag det är Rezas tur att lämna idol. Erik och Maiette vill jag se i globen, och självklart vill jag att Erik ska stå som vinnare!

Det blir nog en ny uppdatering sen om något som har med hår att göra kanske?! :)

Love, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0