Wiiiie!

Hej! :D

Skoldagen vi alla fruktade mest, men det gick toppen!
Amanda, en tjej i klassen, hade genomgång på huden och den var kanonbra! Sen gick Bisse igenom lite blandningar med oss och vi antecknade. Skoldagen slutade halv två - så jäkla nice!

Jag som tidigare skrev att alla schampon dom gör reklam för på tvn ska man inte använda så såg jag en reklam för Wella - vilket är ett bra märke, då kom på att vår lärare sa att 90% är skit vilket inte inkluderar Wella. I de flesta schamporeklamer förekommer frasen"9 av 10 frisör rekommenderar detta" - det är bullshit. Man ska inte tro så mycket på reklam. Visst är de schampona billiga och frisörschampon dyrare - men frisörschampon är så himla mycket drygare och räcker mycket längre! Min syster kan jag slänga in som exempel, förr gick en flaska åt fort som tusan sen fick hon ett frisörschamp och har kvar flaskan än, och det är säkert en och en halv månad sen - då har hon tjockt hår! Det är värt pengarna säger jag bara, Goldwell är mitt favoritmärke just nu, prova er fram om plånboken räcker till. Dels är dom inte bara bättre, utan dom känns desto lyxigare!  

Hoppas verkligen på att mina doftljus har kommit idag! Åh, vilka underbara dofter - önskar man kunde lägga upp dofterna här i bloggen. Visst skulle det vara härligt att gå in i en blogg och en svag, god doft smyger sig fram? Det är ju nu man vill ha ljus! Tända doftljus, krypa ner i soffan med en filt och kolla ut på den mörka och kyliga tillvaron. Så underbart! Ska nog slänga in en vinterbild! :)

Imorgon sätter skolan fart på riktigt igen, suck!

Får se om jag hinner skriva mer ikväll, ska kolla på Jackys nyfixade lägenhet om en stund, och sen börjar ju faktiskt Ullared's serien på tv! :D

sfv

Love, C




Kommentarer
Postat av: Beccca,

Bilden är ju så jävla sjukt fin! :*

2009-11-02 @ 21:50:32
URL: http://RebeccaHallstrom.devote.se
Postat av: Anna Andersson

Jättefin bild!!!

2009-11-04 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0