Pysseldag!

Hej läsare,
kul att det fortfarande finns läsare på min blogg tycker jag! :)

Gårdagskvällen blev totalmysig, kollade på Idol med mamma och Hazta (hunden som kom igår och stannar tills på tisdag) och åt riktigt god mat - skinklåda och hasselbagspotatis och rättstavat är det nog inte!

Idag ska jag börja på julklappen till mamma och pappa - kan avslöja att scraap ingår och mycket pyssel blir det. Kul kul! :) Har letat upp massa kort nu som jag tror kommer bli jättebra! Tänkte även ta en lång härlig dusch sen, raka benen, skrubba, ansiktsmask och så vidare, mums så skönt! Ikväll skulle det ju egentligen bli halloweenfest men jag dissar nog det.. är inte alls pepp!

Tänkte även ge er ett nageltips - har fått mycket komplimanger för mina naglar sen jag målade dom sist.
Dock är bilden inte bra för fem öre, kameran är urladdad så det fick bli en cambild!

daf

Istället för att göra en fransk manikyr eller måla hela nagel varför inte exprimentera lite med färger på tippen?
Steg för steg metod ;
1, Lägg ett silverglittrigt nagellack som grund på hela nageln.
2, måla tippen rosa i en diagonal (från ena hörnet på nageln och diagonalt neråt så den blir sne)
3, sätt på valfri nageldekoration vid den smala delen av rosa på tippen.
4, done!

Pussssssss, C

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka!

2009-10-31 @ 15:34:55
Postat av: Cornelia svarar:

Anna : Tack, kul att höra! :)

2009-11-01 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0