TRÖTT!

Hej, nu blev jag osäker på om trött stavas sådär?
Jag är helt slut, mitt tänk fungerar inget vidare och orden kastas om i meningarna. Saken är den att jag började skolan vid åtta och måste ta 6.28 bussen, dock vaknade jag när den gick och fick panik så pappa fick skjutsa ner mig till stationen. I skolan aplicerade andra halvan av klassen antingen toning eller hårinpackning på oss, jag valde hårinpackning eftersom vi aldrig aplicerat förr och jag inte vill färga bort mina ljusa slingor. Efter det blev det bussen hem och direkt till frisören! Blev klippning - och äntligen en fin och jämn lugg! Hoppas jag orkar styla den nu så jag inte bara sätter upp den åter igen! ;D Efter klippningen var det dags att åka hem, och sminka mig. Åt även en kycklingcurry baguett från Med eller Utan (endast ni som smakat vet vad jag pratar om för mumsighet!) som mamma köpte så jag skulle hinna få i mig något, vid sex var jag tillbaka nere i salongen och hade arbete framför mig. Det har varit sjukt roligt även fast jag är slut i hela kroppen nu. Jag har lärt mig riktigt mycket, som jag inte ens fått lära mig i skolan. Massa knep och trix, det är guld värt! Som grädde på moset fick jag även två hårprodukter som betalning, en rosa miniplattång och ett medel för volym nerifrån roten. Ska verkligen fixa bilder och så till er!
   Har knappt tid att leva mitt liv längre, tidiga mornar, sena dagar. När jag kommer hm blir det inte alls mycket gjort. Läxor orkas inte med, på sin höjd att jag orkar träffa en kompis ett tag, rätt jobbigt. Men vad gör man inte för att uppfylla sin högsta dröm? Jag är samtidigt så sjukt glad hela tiden, lycklig.

Nu ska jag sova, vila ut ordentligt för imorgon blir det förhoppningsvis party! :D
Puss och godnatt, love from Cornelia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0