Ajaj

Dagen bjöd på storrensning, huhu.
Ni som har varit hos mig vet ju att vi har en enorm vind där det är ännu mer kartonger med massa skräp. Idag tog vi (familjen) tag i det och rensade bort lite kartonger. Massa kläder från när vi va små och leksaker som vi gett bort till återvinningen eller om det va myrorna, haha tjejen med koll! ;D Det va i alla fall riktigt välbehövligt och vinden är nu några kilo lättare - jag antar att det lär fortsätta imorgon.

Vi kom precis hem från Burger King där vi träffade Madde och Anton, alltid lika trevligt med sällskap och påvägen hem köpte vi hårfärg. Så imorgon åker den gräsligt fula utväxten bort och även mamma och Denices fula utväxter. Hemmasalong imorgon! :D

Nu ska jag pallra mig ur sängen och gå till vardagsrummet och kela med lillgosingen:)

corneliablomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0