Back

Och så va det det här med bloggen.  Nu får jag ta och skärpa mig på riktigt, flera söta små människor har sagt åt mig att uppdatera så nu kommer det!

Det har hänt mycket sen sist så jag vet inte vad jag ska skriva.

Skolan går bra, bara väldigt mycket just nu. VG++ på klipprov igår och en bra slingning på alex som ska gå från brunt till blond :)
I vardagen rullar väl det mesta på, förutom psyket.

Nog om det, allt lämnar jag inte ut till er! ;D

Kan skriva att jag har en underbar mamma!
Hon orkar och kämpar, hon tröstar och hon ger råd.
Dom stunderna älskar jag henne verkligen.

Nu är det dags att ta tag i livet.
Jag har lärt mig att kärlek verkligen inte är lätt, men älskar man varandra tar man sig igenom allt.
Det visar Bo och Hope från våra bästa år, åh en så bra serie! :)

Nu ska jag ta en promenad i mina nya MBTskor i solen, ha det underbart.

mbtt
(klicka för större bild)

Kommentarer
Postat av: Emma

älska våra bästa år! :D:D:D

är skorna bra? :O :)

2010-04-24 @ 19:00:44
URL: http://mymilkshake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0