Åka lastbil

Helloj, jag lever! Dock är jag förvånad efter denna riktigt jävliga helg.. det tar vi när jag har mer tid att skriva på :)
Just nu sitter jag med Piotrek, Marijano och Madde i lastbilen och lyssnar på musik och snart är vi frmme, efter ca 7 timmars resa!

Jag kommer hem igen nästa söndag och sen börjar skolan på tisdag ocgjag ser fram emot det! Kom faktiskt precis att tänka på att min blogg borde vara ett år gammal nu ungefär, haha.

Nu ska jag lämna ifrån mig datorn till Madde och fixa iordning så jag är redo

ha det underbart, hoppas på mer uppdaterinar under veckan, beror helt på hur mycket tid det finns och om jag får låna dator :)

C iiao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0