Barnvakt

Kan bara säga att gårdagen blev helt lyckad!
Va på Rix Fmfestivalen i Linköping med Hanna, Johanna och Bella till en början. Sen tappade vi bort varandra och jag hittade Anna och Gabbe. Det blev karusellåkning, filmning och en jäkla massa skratt! Måste dock säga att Axels tivoli är så jäkla mycket bättre!!! Skämdes nästan över att gå på B-tivolit som va i Linköping, kanske är det för att Axels har mer status och pampiga grejer? Kioskerna är typ dubbelt så stora och karusellerna ser inte fallfärdiga ut, kan bara säga att jag ville åka till Kalmar med en gång! Tror tjejerna tyckte det blev jobbigt att höra så mycket om Axel's igår, haha :)

Nu sitter jag hos Elionore och Robin och är barnvakt. Sander kollar film och Sanika ligger och sover och snart ska jag börja med maten - Mackaroner och falukorv.

Uppdaterar mer imorgon om det inte blir mer idag,

C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0