Bra och dåligt

Min dag har varit skitbra och riktigt dåligt.
Dålig - har frusit heeela dagen och hade ett långt hål.
Bra - hela klassen fattade äntligen vad vi skulle göra på svenskan, tredje lektionen? haha. Ind-valet kommer nog bli super och idrotten gick riiiktigt bra idag!

aqwra

Jag vill ha sommar igen! :(

Att bli peppad kommer man långt med, och man ger sig fan på att man ska klara saker och ting!

Imorgon spenderas dagen på salongen och jag ska klippa fasterAnna. Tänkte kolla om jag hittar någon snygg frisyr som jag ska försöka efterlikna imorgon!:)

Tänkte lyfta luren och prata bort tiden tills det är dags att sova,
godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie

fin bild:)

2010-09-03 @ 12:33:50
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0