Hujja

Vid halvsextiden råkade jag somna när jag låg och kollade på en musikvideo i en blogg och vaknade upp en halvtimme senare. Bra jobbat! Jag som skulle hålla mig vaken och somna tidigt idag, haha! När jag kom ut i hallen blir jag livrädd, ytterdörren va stängd! Och den hade stått öppen sen jag kom hem för att vädra lite, det är fortfarande ett litet mysterie jag måste klura lite på.

Imorgon ska jag ner på stan, måste köpa en ny kalender nu tills skolan börjar, det är alltid massa grejer som händer första veckan som man måste hålla koll på. Tänkte även kolla lite om det finns några fynd kvar på stan, vill köpa en klockan på ur&pen men förstår inte varför egentligen, för jag använder inte klocka.

Nu när jag har varit iväg har jag även handlat en del, det får bli bilder imorgon för idag orkar jag inte packa upp, inte nu iallafall :) Mamma och pappa kommer snart hem också, längtar efter kramar! Då blir det mat och sen träffa Beccy en stund tror jag :*

NU KOMMER DOM, hörs senare om jag inte somnar.

C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0