Picknick

Idag va det då picknick, vi satte oss vid scandichotell vid stångån i Linköping. Vi åt frukt och pratade om varandra, lärde känna nya läraren och sådär :) Efter det blev det hem och fixa naglarna och klippte pappa, ska lägga upp bild :) Nu på kvällskvisten träffade jag min bästa vän Anastazija och vi stötte på en Bob Marleykopia som gick på sånna där hoppstyltor, såna som va med på talang ni vet? Haha! Nu är det back in bed efter det här inlägget.

Imorgon har vi egen hårvård! Ska kolla om jag hittar en bild på ungefär hur jag tänkte färga håret, ska även klippa bort en del slitna och döda toppar. Funderade på en framåtlutande page men kom på att jag vill ju ha långt hår till studenten, inte så bra kanske? Får helt enkelt vänta!

Före
öasöls

Efter
OAOAD

Naglarna (glömde förebild)
kölwAKÖS

dfffds

Nu blir det en pratstund och sen sova, för imorgon måste jag vara på alerten när jag ska fixa hår :)

Dobranoc ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0