vartfantogsommarlovetvägen?

Imorgon är det skola igen. Sommarlovet har bara sprungit iväg :( Jag har knappt hunnit träffa mina vänner alls vilket va det ända jag skulle göra denna sommar hade jag tänkt, istället dök det upp jobb. Och jag kan inte vara mindre än tacksam för det. Jag har träffat sjukt mycket nya människor - både positivt och negativt såklart. Denna sommar har också fått mig att tänka, på hur jag vill ha mitt liv och vilka människor som får mig att må bra. Jag har resonerat att dom som betyder något för  mig och är riktiga vänner är dom jag kommer sakna under sommaren, och mycket riktigt är precis vad som inträffade :) Så nu hoppas jag på en bra start på skolterminen nu när jag rensat en del och fått känna på en annan miljö :)

skolstartt

Nu har jag packat!
Dags för tandborstning. Tänkte börja läsa boken också, sitter jag kvar här blir jag fast och då kommer klockan bli way to much innan jag somnar.

Hoppas jag överlever morgondagen!
 
C iiao ♥

Kommentarer
Postat av: Arnedina

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-01-03 @ 14:11:49
URL: http://arnedina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0