BACK

Blogg.se har varit jättekonstigt. Kunde inte logga in alls igår, men nu är jag tillbaka med massa uppdateringar för idag fick jag jullooooooooooooooooooooov!!!!! Fan så fint!

Ska städa ordning på det sista nu och sen invänta familjen, HELA familjen för ovanlighetens skull för idag kommer nämligen syster och Peppar! Som jag längtat efter den lilla skiten. :)

Skolan va helt okej, julmys på svenskan och skriva av lite grejer på samhällen o sen hem för jag inte mådde bra. Bussen kom inte och jag stod i kylan o vänta i 25 minuter, inte lika fint! Men nu är jag hemma, mår bättre. Och tack Ida för pratstunden förut. Måste göras oftare :)

Nu: STÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0