Ett - noll

Duktig jag är!
Gick till affären i det här vädret bara för att köpa mjölk och grejer till såsen ikväll. Min familj måste vara stolta, haha skämt o sido!

Sitter och tittar på alla mina hårprodukter, herrrregud. Såhär mycket kan jag inte ens minnas att jag har hållt i innan. Har mängder av oanvända produkter som jag inte behöver. Så varför inte sälja till ett billigare pris? Haha.

Ex, silkesdroppar från Loréal,n kräm för skadat hår (klyvna toppar) från Hair Manya och en liten vaxburk från Maria Nila "creator extreme" :)

Först till kvarn gäller! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

ge mig ett paketpris älskling! :) Behöver verkligen något till mitt slitna hår <3

2010-12-19 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0