Jul

Imorgon är det julafton.
Jag tycker faktiskt inte det känns, men jag hoppas det kommer ikväll. Jag, mamma och syster ska nämligen sitta och titta på Uppesittarkvällen och spela bingolotto! :) Vågar man hoppas på vinst? Jag håller i alla fall tummarna! :)

Imorgon ska jag åka och hämta löshår hos Emma och försöka få till det! Blir inte lätt utan att det är inklippt men jag får försöka själv helt enkelt! :) Sen hoppas jag på klappjakt på morgonen, för man kan faktiskt inte bryta mot traditionerna!

Ikväll blir det skinkmacka, klä julgranen, julpynta det sista och ha en härligt uppesittarkväll med familjen, nästan hela i alla fall. Stackars pappa jobbar! :(



Bild från google.se


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-24 @ 00:04:52
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0