Läsarfråga

Först måste jag fråga varför din blogg heter anniefilippa när du heter Cornelia? Min andra fråga är om du skulle kunna skriva till mig vad och hur mycket du äter och om din träning till exempel vad du tränar och hur mycket. Tycker du har en motiverande blogg och skulle gärna vilja få svar på dom här frågorna :) Kram Terese


Hej Terese!
Jag svarar i bloggen istället, för det är kanske fler som tycker desamma och vill ha lite inspiration!:)

Jag vill börja med att tacka, du gav mig precis extra energi till att fortsätta! Jag kan absolut berätta mer om min träning och kost. Det är så himla kul när folk vill veta och lägger märke till saker och ting! Jag försöker med ett matinlägg ikväll och träning imorgon. Tror det blir bra! :) Så håll utkik!

Anniefilippa är mina andra och tredjenamn, började med att jag hette så på bilddagboken och sen har det hängt efter! :)

Kram till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0