Lördag och första lediga dagen!

Det är så skönt att vakna upp och veta att det inte är skola på måndag igen - ingen stress eller ångest. Fast jo, det finns iofs där ändå. Men inte över att till skolan!

Jag ska inte skaffa hund i alla fall, blev väckt vid nio imorse av att han satt och pep i mitt öra. Jag hörde att pappa frågade typ vad är det peppar så jag gick inte upp. Sen kissar han i mitt rum, skit! Som tur är har jag en snäll pappa som torka upp det och sen gick ut med honom! :) Så jag somnade om.

Idag hade jag tänkt klippa syster och pappa, men det va inte vad dom hade tänkt. Dom får gå med långt hår över jul annars! :)

Ska spela lite spel nu och piggna till, har inte vaknat riktigt än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0