Monday

Åh vad min dag har varit bra!!

Började med att jag åkte till skolan. Fick mvg på svenskaprovet och samhällskunskapen gick bra :) Simhallen gick kanon även den! Hade vattenpass, sjukt jobbigt, simning och situps med benen på bassängkanten osv. Läskigt att vara upp och ner under vattnet bara men äh, ;D
Efter lekte vi som små barn! Nejdå, vi åkte vattenkana, badade i vågor, åkte i strömmen och bubblade! Vi avslutade hela kalaset med en härlig bastu och lång dusch. Wonderful? Yes! Skulle kunna göra't varje dag, haha! 

Väl i Motala hämtade mamma mig i stan och skjutsade ner mig till Eleonor, blev mycket prat och ännu mer pepp till att fortsätta gå ner i vikt! :) Älskar att komma dit.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Söta du, det är så roligt när du kommer. Var rädd om dig! Puss

2010-12-14 @ 10:27:36
URL: http://eleonorfrankemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0