Nu:

plugga till prov som handlar om fisk. Tillagning, temperaturer, förvaring och recept. Min starkaste sida! (Y)

Efter maten satt jag och pratade en hel del med mamma och pappa.

Om allting som bekymrar mig nu:
# Att inte ha någon praktikplats
# Viktnedgången
# Skolan
# Dåliga människor i omgivningen, mindre bra säger man visst
#
Sommarjobb
# Referenser
# Att inte duga som jag är
# Att inte räcka till

Ångesten, stressen och oron äter upp mig inifrån och jag orkar knappt gå till skolan längre..  MEN det ser ut som de flesta punkter kommer ordnas upp, så småning om i alla fall.

Mår bättre nu och har kommit fram till att man inte behöver ha problem som misshandel osv för att prata med en tex kurator. Så jag ska boka tid nästa år!

EN VECKA KVAR TILL JULLOV!
Det klarar jag vafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0