Ooops

Jag skrev lite fel i mitt förra inlägg, Juldagen ska det ju stå! Trött kanske? Tack i alla fall för upplysningen!:)

Idag blev jag väckt tjugo i tolv, tror sömnen från natten innan (eller sömnen som aldrig kom?) togs igen inatt! Har jobbat lite på förmiddagen och ätit rester från julbordet igår, mums! Snart ska jag packa för ikväll blir det att vara barnvakt och även övernattningsgäst! Ska försöka att inte låsa ute ägarna till huset den här gången! Haha :D

Sätta lite fart kanske, sen kanske jag hinner träffa Jennifer en stund också, man kan alltid hoppas!:) Skriver förmodligen mer ikväll. :*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :)

2010-12-25 @ 15:51:10
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0